ویزای تحصیلی

۹۷ بازديد

دفتر مھاجرتی مشیری با سال ھا تجربه انواع خدمات مھاجرتی کانادا را زیر نظر اداره مھاجرت به کانادا ارائه می دهد.

مدیر دفتر مشیری

خانم کیمیا مشیری فر فارغ التحصیل دوره حقوق مھاجرت از ا?کادمی سی اس ا?ی سی و ھمچنین فارغ التحصیل از دانشگاه یورک در رشته حقوق و ھمینطور حقوق اداری است که به عنوان عضو فعال و خوش سابقه کانون مشاورین مھاجرتی کانادا …

 

ویزای تحصیلی کانادا

 

ویزای توریستی کانادا

ما ایرانی ها برای سفر به بیشتر کشورهای دنیا احتیاج به ویزا داریم پس خوب است که اطلاعات کافی درباره ویزا، چگونگی گرفتن ویزا، انواع ویزا و شرایط اخذ ویزا را داشته باشیم. بیشتر کشورهای دنیا سختگیری های خاصی برای ویزا دادن به ایرانی ها دارند که دلیل آن را هیچ گاه عنوان نمی کنند. با این حال اگر تمام شرایط لازم برای ویزا را داشته باشید، پس می توانید ویزای هر کشوری را که می خواهید به آن سفر کنید بگیرید. هر چند بهتر است زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

ویزای ترانزیت

این ویزا معمولا برای عبور از کشور و با مقصدی خارج از آن کشور می باشند. اعتبار ویزای ترانزیت معمولا با شرایط کوتاه مدت مانند چندین ساعت تا ده روز بسته به مسافت و شرایط یک برنامه سفر خاص محدود می شود. ویزای حمل و نقل هوایی توسط برخی از کشورها برای عبور از مرز هوایی، حتی بدون کنترل مدارک و گذرنامه صادر می شود. اعضای خدمه، مهمانداران ویزای راننده برای افرادی که در هواپیما، کشتی ها، قطارها، کامیون ها، اتوبوس ها و سایر وسایل حمل و نقل بین المللی و حتی کشتی های ماهی گیری که استخدام شده اند و آموزش دیده اند، صادر می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.